وبگاه شخصی عباس محمدی معلم کلایی

چه رها ،چه بسته مرغی که پر و بالش شکسته باشد

وبگاه شخصی عباس محمدی معلم کلایی

چه رها ،چه بسته مرغی که پر و بالش شکسته باشد

وبگاه شخصی عباس محمدی معلم کلایی
عباس محمدی معلم کلایی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

احساس می‌کنی تیتر خبر را اشتباه خوانده‌ای؛ دوباره از اول. نه، باز هم همان است. فکر می‌کنی حتماً آن رسانه در درج خبر اشتباه کرده است، اما رسانه ملی نیز همان خبر را به همان شکل تکرار می‌کند!؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۳
عباس محمدی

 رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای اخیرشان فرموده‌اند: «اینکه بنده مرتب روی مسئله استکبار تکیه می‌کنم، از روی عادت نیست، اینها احساس خطر است» (۲۵/۱۲/۹۴). در سال‌های اخیر جریان‌های مختلفی برای اصلاح چهره پلید آمریکا دست به کار شده‌اند؛ این جریان‌ها تا به حدی پیش رفته‌اند که مقاومت رزمندگان کشورمان در خلیج‌فارس در مقابل تجاوز نیروهای آمریکایی را سنگ‌اندازی در برجام دانسته‌اند و با داعش مقایسه کرده و رزمایش موشکی سپاه پاسداران را نوعی تحریک آمریکا قلمداد کرده‌اند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۸
عباس محمدی

«برنامه هسته‌ای ایران نگران‌کننده است»، «ایران باید برنامه هسته‌ای خود را متوقف کند»، «ما با ابزارهای مختلفی که در اختیار داریم، برنامه هسته‌ای ایران را برمی‌چینیم»، «آرزو دارم تک تک پیچ و مهره‌های برنامه هسته‌ای ایران را باز کنم» و هزار و یک جمله دیگر که تنها واژه‌ها در آن پس و پیش می‌شدند،
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۶
عباس محمدی

تلاش دشمنان جمهوری اسلامی برای افزایش مشکلات معیشتی مردم ایران، به منظور ایجاد تقابل مردم با نظام، افزایش نرخ بیکاری، رکود بی‌سابقه در اقتصاد کشور و...، همه و همه نشان از آن دارد که رهبر معظم انقلاب با دقت نظری مثال‌زدنی اولویت اصلی کشور را در سال ۹۵، اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی تعیین کرده‌‌اند؛

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۴۶
عباس محمدی

چند سالی از طرح راهبرد اقتصاد مقاومتی می‌گذرد، اما عملکرد مسئولان در این بخش چندان کافی نبوده و رهبر معظم انقلاب هم با توجه به سخنرانی‌هایی که سال گذشته داشتند از این وضعیت راضی به نظر نمی‌رسیدند تا اینکه در نام‌گذاری سال ۹۵، مجدداً شعار «اقتصاد مقاومتی» را این‌بار با دو واژه «اقدام و عمل» بیان کردند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۴۰
عباس محمدی

امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره. در مذاکره هم باید قوی بود. جوری باید مذاکره کرد که سرمان کلاه نرود؛ اینکه ما مذاکره کنیم، روی کاغذ بنویسیم ولی تحریم‌ها برطرف نمی‌شود و تجارت راه نمی‌افتد، معلوم می‌شود اشکالی هست. (۹۵/۱/۱۱)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۴
عباس محمدی

سال نو با فرارسیدن بهار طبیعت آغاز شده و امید به تحول و حرکت به سمت تعالی و پیشرفت در میان مردم این سرزمین شکوفا شده است، سالی که پایان آن نیز همچون آغازش فاطمی خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۶
عباس محمدی